جدیرترین اخبار :
  • انتصاب در سازمان منطقه آزاد چابهار
  • حضور منطقه آزاد چابهار در اکسپو ۲۰۲۴
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • جهش تولید در مناطق آزاد نیازمند رفع موانع حقوقی و اجرایی است
  • یکی از فرصت ها برای تحقق شعار سال، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هستند

گامی کوتاه تا آغاز عملیات بهسازی و نوسازی معابر و مبلمان شهری

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 2/02/21 | تعداد بازید :763
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: طرح بهسازی معابر و مبلمان شهری چابهار تأمین مالی شده و به‌زودی آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، امیر مقدم با اشاره به تأمین منابع مالی موردنیاز طرح بهسازی و نوسازی معابر شهری اظهار داشت: این طرح باهدف توسعه فضای شهری و ارتقا خدمات به شهروندان به‌زودی عملیاتی می‌شود. 

وی ادامه داد: در این پروژه بخش عمده‌ای از معابر، کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی و مبلمان شهری در محدوده‌های تعیین‌شده، بازسازی و نوسازی می‌شود تا شهر برای ورود به فصول پاییز و زمستان که احتمال بارندگی بیشتر است، آمادگی داشته باشد.  

به گفته مقدم، پس از تصویب طرح الحاق و توسعه محدوده منطقه آزاد چابهار، سازمان در تلاش است تا مطالبات مردم شهر و روستاهای ملحق شده به این منطقه در حوزه‌های عمرانی، بهداشتی، آموزشی، تفریحی، ورزشی، خدماتی و رفاهی را تأمین کند.  

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از تصویب بودجه‌ای بالغ‌بر 160 میلیارد تومان برای طرح مذکور درراستای تأمین مطالبات به‌حق مردم، خبر داد و گفت: در این طرح، ساماندهی معابر شهرک دی، در اولویت اجرایی قرار دارد و بودجه تصویب‌شده در طول سال جاری بنا به اولویت‌بندی در مناطق مختلف صرف بهسازی و نوسازی خواهد شد. 

مقدم در پایان خاطرنشان کرد: با سیاست‌گذاری‌هایی که در سال 1402 از سوی این سازمان طراحی‌شده، توسعه شهری و آبادی روستاها در برنامه‌های اولویت‌دار قرار دارد و تا پایان سال جاری با همراهی تمامی دستگاه‌های اجرایی و دولتی، محدوده منطقه آزاد چابهار شاهد تحولات بزرگی در حوزه زیرساخت‌ها و رفاهیات برای مردم خواهد بود.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل